enginycat

enginycat

martes, 6 de julio de 2010

segon dia

El segon dia, el vam començar a les vuit. Amb mala gana ens vam have rde vestir i ordenar tota la roba per anar a esmorzar. L'activitat del matí va ser princpalment crear-nos aquest blog ja que molta gent no sabia el que era. També vàrem veure la película "una verdad incómoda" que la veritat es que va triunfar; a tots ens va agradar.
El dinar va estar molt be: macarrons molt bons i alguna cosa més que ja no recordem, i després d'anar al riu a banyarnos també vàrem fer unes olimpiades.

OPINIÓ: Pensem que les activitats del dia han estat molt bé, i sobretot el menjar.

autors: -marc oliva
-antoni cudos

No hay comentarios:

Publicar un comentario