enginycat

enginycat

lunes, 5 de julio de 2010

primer dia


El dia 3 de juny vàrem arribar a planoles, un poble a 30 km de Puigcerdà. En arribar, vam jugar a jocs de coneixença, ens van fer una tutoria, ens van ensenyar on en allotjariem, i vam jugar a imaginar com serien els robots que voldriem fer de grans. A continuació, vam berenar, i vam pujar a les habitacións. Un quart d'hora després vam anar a sopar. Finalment, vàrem fer un cartell d'identificació per a l'habitació, i després, un seguit de jocs, entre els quals estaben el pistoler, el mocador, un joc que havies de completar una llista, i el tot s'hi val.
finalment, a les 23:30 ens hem vam anar a dormir.

OPINIÓ PERSONAL: Pensem que per nosaltres les habitacións són bastant grans amb un bon lavabo i amb la seva saleta per a deixar les coses. A l'alberg en general s'hi esta bastant bé tot i que ens agradaria disposar de més temps lliure.

autors: -antoni cudós
-marc oliva

No hay comentarios:

Publicar un comentario