enginycat

enginycat

lunes, 12 de julio de 2010

Helicòpter Ecològic

En aquesta entrada hos parlarem de la nova màquina que hem creat.
Es tracta d'un helicòpter bastant lleuger que utilitzan la energia eòlica pot arribar a una velocitat de 200km/h. Té l'èlice principal posada al radera per aprofitar millor la velocitat ja que no para de girar fins mitja hora després de deixar-lo descansar.
No consumeix petroli ni cap producte necessari per els humans i consta d'una bandera que indica al cnductor on bufa el vent.
Té una protecció davant de tot per a que el vent no xoqui contra la cara del conductor i pot aterrissar damunt de l'aigua gracies a les seves potes llargues.

martes, 6 de julio de 2010

segon dia

El segon dia, el vam començar a les vuit. Amb mala gana ens vam have rde vestir i ordenar tota la roba per anar a esmorzar. L'activitat del matí va ser princpalment crear-nos aquest blog ja que molta gent no sabia el que era. També vàrem veure la película "una verdad incómoda" que la veritat es que va triunfar; a tots ens va agradar.
El dinar va estar molt be: macarrons molt bons i alguna cosa més que ja no recordem, i després d'anar al riu a banyarnos també vàrem fer unes olimpiades.

OPINIÓ: Pensem que les activitats del dia han estat molt bé, i sobretot el menjar.

autors: -marc oliva
-antoni cudos

lunes, 5 de julio de 2010

primer dia


El dia 3 de juny vàrem arribar a planoles, un poble a 30 km de Puigcerdà. En arribar, vam jugar a jocs de coneixença, ens van fer una tutoria, ens van ensenyar on en allotjariem, i vam jugar a imaginar com serien els robots que voldriem fer de grans. A continuació, vam berenar, i vam pujar a les habitacións. Un quart d'hora després vam anar a sopar. Finalment, vàrem fer un cartell d'identificació per a l'habitació, i després, un seguit de jocs, entre els quals estaben el pistoler, el mocador, un joc que havies de completar una llista, i el tot s'hi val.
finalment, a les 23:30 ens hem vam anar a dormir.

OPINIÓ PERSONAL: Pensem que per nosaltres les habitacións són bastant grans amb un bon lavabo i amb la seva saleta per a deixar les coses. A l'alberg en general s'hi esta bastant bé tot i que ens agradaria disposar de més temps lliure.

autors: -antoni cudós
-marc oliva